الرئيسيةالبوابةالتسجيلس .و .جدخول

شاطر | 
 

 صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
samo
موعد
موعد
avatar

عدد الرسائل : 135
رقم العضوية : 11
احترامة للقوانين :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 11/12/2007

مُساهمةموضوع: صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى   السبت يناير 12, 2008 4:34 pm

بجد محدش يزعل مني انا والله بس بحب اهزو معاكو
محدش ياخدها في حساسيه
بلييييييييييييييييييييييييز


تعاللوووووووووووووووو نشووووووووووف عمل ايه
ههههههههههههههه

صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال
الثاني:




عصفور باليد ولا عشرة على
أ) الشجرة
ب) البقرة
ج) الصفراء
د) الحمراء






فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور



فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة



فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي



الجواب الأول الشجرة


والجواب الثاني البقرة


فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي



( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك أم صميده إزيها والعيال --)



راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي




فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل
بيقول







عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
:::yahoo :

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشق الصمت
الـمـديــر الـعـام لـلـمـوعـد
الـمـديــر الـعـام لـلـمـوعـد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1895
العمر : 27
البلد : مصراوي...طنطاوي
الهويات : نفسي اسمع منك كلمة بحبك
العمل : خليها علي الله
مزاجك :
احترامة للقوانين :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 27/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى   السبت يناير 12, 2008 6:43 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكور سامو علي الموضوع الجميل دة
تحياتي ليك سااموز

_________________









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://almo3ed.manboard.net
the_master
موعد جديد
موعد جديد
avatar

عدد الرسائل : 30
رقم العضوية : 19
احترامة للقوانين :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 19/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى   السبت يناير 12, 2008 7:44 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بصراحة يا سامو جميلة
وياجماعة ياريت ناخد الكلام دة بمجمل الهزار اوكات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
العمر لحظة
مشرفة الموعد
مشرفة الموعد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1218
العمر : 26
البلد : بنت الشعب
الهويات : راحة البال
العمل : طالبة
مزاجك :
رقم العضوية : 38
احترامة للقوانين :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى   الثلاثاء فبراير 26, 2008 12:05 pm

هههههههههههههههههههههه

_________________
[].gif[/img][/url]
مشرفة قسم الموعد الصحى والاسرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.google.com
c_ronaldo
موعد صاعد
موعد صاعد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 199
العمر : 26
البلد : egypt
الهويات : footboal
العمل : طالب
رقم العضوية : 101
احترامة للقوانين :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى   الخميس أبريل 03, 2008 8:44 am

الف الف شكر ليك سامو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سلطان الغرام
مشرف الموعد
مشرف الموعد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 72
العمر : 27
البلد : مصر
الهويات : الكمبيوتر
العمل : طالب
مزاجك :
رقم العضوية : 109
احترامة للقوانين :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 30/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى   الثلاثاء أبريل 08, 2008 1:34 am

s1 ههههههههههههههههههههههه
اول مرة اعرف ان الصعايدة بيروحوا هناك
ومشكورة علي هذا الموضوع الجميل دة[/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
صعيدى فى من سيربح المليون يالهووووووووووى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مـنـتـديـات الـمـوعـد :: ,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ ( منتدي شكاوي والاقتراحات والمواضيع المحزوفة) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸ :: ::•قسم المواضيع المحزوفة•::-
انتقل الى: